dimecres, 12 de setembre del 2007

Declaro la pau a CiU de Castellar


· Després de l'últim post i el comentari fet per 'Anònim' he estat pensant que tampoc cal fer-ne un gra massa. CiU i la seva troupe ja saben on han fallat, saben el què hi ha i ho estan vivint avui dia. Tot i que dista molt de que arribi a defensar les seves actuacions i formes en alguns àmbits i moments, no puc negar l'evidència de que tant la Montse Gatell com la resta d'integrants de CiU són persones i que de ben segur ara no estan passant per un bon moment. I És per això que d'alguna forma voldria disculpar-me pel to sarcàstic d'alguns dels meus comentaris en aquest bloc. En el fons tant la Montse Gatell, com tu i com jo, som persones, i com a tal, som tots mereixedors d'un respecte. Per mi la política és com un treball al qual t'hi dediques, res més. Fora d'aquí seguim éssent persones. Jo deixaré de criticar sarcàsticament a CiU en el moment en el qual ells entenguin que la resta també som persones. I que també som mereixedors d'un respecte. No demano més que cordialitat i bones maneres. Un bon inici seria saludant a les persones que coneixem, independentment del color que siguin. No diré res més perquè crec que s'entén per on vaig. Per tant, jo declaro la pau a canvi, això sí, de companyerisme i cordialitat. Accepteu?