dimarts, 1 de maig del 2007

Presentació de candidats joves (JSC Vallès Occidental)

L'acte de presentació de candidats i candidates joves i del programa de joventut de la JSC del Vallès Occidental que, es realitza conjuntament amb la JSC de Castellar del Vallès, tindrà lloc el proper dijous 3 de maig de 2007 a les 20:30h al Casal Catalunya de Castellar del Vallès (C/Prat de la Riba, 17).

Comptarem amb l'assistència de:


- Carme Figueras. Exconsellera de Benestar i familia. Diputada al Parlament i secretària de política social del PSC.

- Marc Mellado. Primer secretari JSC Vallès Occidental. Coordinador Polític i Territorial de la JSC.

- Ignasi Giménez. Primer secretari de l’agrupació municipal del PSC a Castellar del Vallès. Membre de les JSC a Castellar. Candidat a alcalde.

- Toni Lomas. Primer secretari de les JSC de Castellar del Vallès.



Esperem la màxima assistència,

gràcies per la vostra col·laboració.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Toni!

Allà em tindràs. ;)

Jo vaig participar activament en la confecció del programa marc de la JSC del Vallès. Així que no podria faltar.

A més, estic en llistes a Montcada. No de sortida (al núm. 16), però hi estic i, per tant, el compromís és el mateix.

Anònim ha dit...

Ei Toni!!!
Moltisimes felicitats per l'acte!
El fet de poder trobar-nos tots els joves en un ambient familiar ha estat d'alló més acollidor. I com no destacar la feina que durà a terme l'Ignasi durant tota la campanya... és la millor aposta per Castellar!!
I de pasada felicitar-te pel blog.
Molts petons!
Glo